Lazerle Tırnak Mantarı Tedavisi

Tırnak mantarı toplumda çok sık rastlanan bir enfeksiyondur.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Lazerle Tırnak Mantarı Tedavisi

Tırnak mantarı toplumda çok sık rastlanan bir enfeksiyondur. Sinsi gidişi ve kötü görünümü dışında ciddi rahatsızlık vermeyen bir hastalık olup tedavisi aylarca süren usandırıcı bir süreçtir. Ancak son yıllarda tırnak kökünün lazer ışığı ile ısıtılmasıyla tedavi edilebileceğinin keşfedilmesi ciddi bir sorunun yan etkisiz çözümüne olanak sağlamıştır. İşlem tamamen ağrısız olup güvenli ve yan etkisiz bir işlemdir.

Tırnak mantarı tedavisinde ilaçların 3 ay süre ile ağızdan alınması gerekir. Bu ilaçlar karaciğer için toksiktir Karaciğer fonksyon testlerini etkileyebilir. Etkinliği %70 civarındadır. Lazerle geliştirilen tedavilerde ise hem etkinlik daha fazla hem de karaciğer ve diğer organlar üzerinde bir yan etki oluşturmamaktadır

Lazer ile tedavi süreleri enfekte tırnak sayısına bağlı olarak sadece 10-20 dakika sürer. Q swich ND yag laser ısıyı yüzeyde yayılmadan direkt olarak tırnak veya deriye zarar vermeden cilt altına gönderir ve tedavi oluşumu başlar. Hastalar işlem sırasında genellikle bir sıcaklık hissederler ve anesteziye ihtiyaç duymadan tolere ederler.

3-5 seansta tedavi olabileceğiniz gibi tırnağın durumuna göre seans sayısını doktorunuz belirler

Tedavinin hemen sonrasında önemli bir değişiklik gözlenmez. Ayak tırnakları daha yavaş uzadığından özellikle enfekte olmuş tırnağın doğal rengini alması ve düzelmesi 6-12 ayı bulabilir.

Zaman içerisinde nemli yerlerde ( havuz, sauna gibi )tekrar enfeksiyon kapılabilir.

Diğer yöntemlere göre avantajları şunlardır:

3 aylık süre ile ağızdan alınan ilaçlar karaciğerinizde ciddi problemlere. yol açabilirken yüzde yüz etkin tedavi yöntemi değildir. Aynı şekilde tırnak çekimi ve kremler 12 aylık uygulama gerektirir ve düşük ihtimalle tedaviye cevap verirler. Uzun sürelerde uğraş isteyen, acı ve ağrı veren belirtilen yöntemlerle karşılaştırıldığında etkili, hızlı, kolay, ekonomik ve güvenli tedavi seçeneğini lazerler sunar.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.